Έκπτωση σε περίπτωση διαρροής

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΓΙΑ …

Νέες Συνδέσεις

Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημοτών – Έκδοσης Αδειών Σύνδεσης με τα Δίκτυα

Πλατύκαμπος, 400 09, Λάρισα

2410 971 780

Η ΔΕΥΑΚ δεν φέρει καμία ευθύνη αν η κατανάλωση ή μέρος αυτής οφείλεται σε εμφανή διαρροή (από βλάβη ή άλλη αιτία) των εσωτερικών εγκαταστάσεων του υδρευόμενου ακινήτου, οπότε ο καταναλωτής υποχρεούται στην καταβολή της αξίας του νερού που καταγράφηκε από τον υδρομετρητή. Το προσωπικό της ΔΕΥΑΚ όταν διαπιστώνει διαρροή σε εσωτερική υδραυλική εγκατάσταση μπορεί να διακόπτει αμέσως την υδροδότηση του ακινήτου, χωρίς να προειδοποιήσει τον καταναλωτή, αν αυτός απουσιάζει τη στιγμή της διαπίστωσης και της διακοπής. Ο αρμόδιος υπάλληλος της ΔΕΥΑΚ αφήνει ενημερωτικό σημείωμα στη διεύθυνσή του καταναλωτή για τη διακοπή ή την εμφανή απώλεια.

Σε περίπτωση αφανούς διαρροής στην εσωτερική εγκατάσταση του υδρευόμενου ακινήτου, και εφόσον αυτή διαπιστωθεί από αρμόδιο τεχνικό υπάλληλο της ΔΕΥΑΚ, η χρέωση της κατανάλωσης γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 19 του Κανονισμού Λειτουργίας Δικτύων της επιχείρησης.

Άρθρο 19 Ενστάσεις – Μειώσεις λογαριασμών

  1. Το Δ.Σ. της ΔΕΥΑΚ αποφασίζει γενικά , σύμφωνα με εισήγηση της Τ.Υ. της ΔΕΥΑΚ και ανάλογα με τα υδατικά αποθέματα της ΔΕΥΑΚ, για την πολιτική μείωσης λογαριασμών καταναλωτών που παρουσιάζουν άπαξ αδικαιολόγητη αύξηση κατανάλωσης και εγγράφως ζητούν μείωση λογαριασμού.
  2. Η λογική μείωσης του λογαριασμού πρέπει να είναι ποσοστιαία και σε αναλογία με τις αντίστοιχες προηγούμενες καταναλώσεις.
  3. Ο διευθυντής της ΔΕΥΑΚ είναι υπεύθυνος για την σωστή εφαρμογή της παραπάνω αποφάσεως.
  4. Ο καταναλωτής για κάθε αμφισβήτηση της χρέωσης του, απευθύνεται στο Τμήμα καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ και εκθέτει τις απόψεις του. Το Τμήμα Καταναλωτών διενεργεί αυτοψία και εάν διαπιστώσει ότι πράγματι υπάρχει προφανής λόγος που δικαιολογεί μείωση της χρέωσης εισηγείται στον διευθυντή της ΔΕΥΑΚ, ο οποίος διενεργεί την μείωση. Ως προφανείς λόγοι που δικαιολογούν μειώσεις θεωρούνται κυρίως περιπτώσεις αφανούς διαρροής, ελαττωματικής λειτουργίας μετρητή, λανθασμένης λήψης της ένδειξης και λανθασμένης χρέωσης κατά την βεβαίωση των τελών. Ο διευθυντής μπορεί σε ειδικές περιπτώσεις να παραπέμψει το θέμα στην Επιτροπή Ύδρευσης και Αποχέτευσης της ΔΕΥΑΚ.
  5. Αν από το τμήμα καταναλωτών δεν διαπιστωθεί προφανής λόγος που να δικαιολογεί την μείωση και ο καταναλωτής δεν αποδέχεται το αποτέλεσμα του ελέγχου ή δεν είναι ικανοποιημένος από το ποσοστό μείωσης που σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ. έκανε ο διευθυντής, δικαιούται να υποβάλει ένσταση, η οποία εξετάζεται από την Επιτροπή Ύδρευσης και Αποχέτευσης ή το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΚ.
  6. Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν ένσταση μόνο για τον τελευταίο λογαριασμό κατανάλωσης νερού. Για τον ίδιο λογαριασμό δεν μπορεί να υποβληθεί νέα ένσταση.
  7. Ο καταναλωτής που υποβάλλει ένσταση η οποία απορρίπτεται δεν επιβαρύνεται με τυχόν προσαυξήσεις παρά μόνο μετά την λήξη της νέας προθεσμίας, που τίθεται για την εξόφληση του λογαριασμού του.
  8. Σε εξαιρετικές και ιδιάζουσες περιπτώσεις, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΚ μπορεί να προβλεφθεί η καταβολή ποσού ή ποσοστού του αμφισβητούμενου λογαριασμού, που θα πρέπει να καταβάλλει ο ενιστάμενος άμεσα.
  9. Σε περίπτωση συνιδιοκτησίας, οι συνιδιοκτήτες ορίζουν με γραπτή δήλωση τους προς την ΔΕΥΑΚ που υπογράφεται από όλους, κοινό εκπρόσωπό τους για τις σχέσεις τους με αυτή, ευθυνόμενοι όμως από κοινού και εις ολόκληρον ο καθένας.

Ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να επισκευάσει αμέσως την διαρροή αφήνοντας για πέντε ημέρες ακάλυπτο το σημείο της διαρροής, ώστε να είναι δυνατή η επιβεβαίωση της βλάβης, αν αυτό κριθεί αναγκαίο από το τμήμα καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ. Κάθε κατανάλωση νερού μετά την διαπίστωση της αφανούς διαρροής και την σύνταξη του σχετικού πρωτοκόλλου, βαρύνει ολοκληρωτικά τον καταναλωτή.

logo

Πλατύκαμπος, 400 09, Λάρισα, info@deyakileler.gr

Νερό... η πηγή της ζωής!!!

Ακολουθήστε μας: